onsdag

Nu är det snart dags. imorgon bär det av mot London.. underbart..
En otrolig tur att pappa ringde igår och frågade om jag visste vart mitt pass var.. Pass? hade jag inte en tanke på att ha med mig. haha. Det låter som att jag aldrig varit utomlands.. Men detta är första gången jag är det sen jag flyttade.. Så innan fixade liksom mamma och pappa såna saker :P

Igår var vi och kollade på en ny lägenhet.. den var mysig.. En trea på 60 kvadrat.. så det var rätt så små rum.. Hon ska komma hit och kolla imorgonkväll, så får vi se hur det går.. Ska kolla på en till om ett par helger.. Den ligger i huset bredvid oss..

Nu ska jag kila ner och köpa lite frukt att ha med mig på tåget.. Ska känna vad det är för väder också, kanske för kallt för mina shorts..? Dagens outfit: Korta ljusbruna shorts med slag, vit rundhalsad tröja, brun skinnjacka och leopardscarfs..

Puss och hej. hörs nästa vecka ifall jag inte får möjlighet att uppdatera i London..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback