måndag

23 timmars helg, en verkligt tuff sådan. Halva skåne var och handlade engångsgrillar för en mysig dag på gröningen. Själv satt man fast på jobbet. Men men, nu tröjer det en månad tills jag jobbar så igen. Direkt efter jobbet åkte jag hem till Elin och Petter och åt tacos. Mkt gott och trevligt :)
Idag har jag tvättat, varit på stan runda och sen slog jag mig ner på gården med nya solo och ett glas cola.. hur skönt som helst... Berra satt där en stund med mig, men han är så otålig :P
Nu är han iväg och laddar upp inför matchen ikväll.. Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med ikväll. Börjar bli rejält hungrig så jag ska nog laga mat snart.. Men, what to do? Sugen på pasta, så det får det nog bli..

LONDON OM 3 DAGAR!! Lovely.. Riktigt roligt att det visade sig idag att Emelie ska ta samma flyg dit.. Får kanske ta oss en drink tillsammans då i helgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback