måndag

jag har hittat en utbildning. eller ja, emma har hittat den.. låter riktigt intressant
http://www.sverigehalsan.se/utb/fsv.asp?
vad tror ni? kan det passa mig kanske?

Sitter här i Åhus fortfarande, ska åka hem sen. men jag åker nog rätt så sent. Berra är i halmstad och kollar premiären, så då är det ändå inte kul att vara hemma.

Jag har en massa funderingar på hur jag vill göra om i vår lägenhet nu, finns inte så mkt att göra iofs.. men en hel del ideér finns det :)

Igår var jag och Emma inne i stan för jag ville kolla in franks nya lägenhet, jättefin var den..
när hungern tog överhanden lagade vi lite mat och sen körde vi hem till Patric för att förfesta. Fast både jag och Emma körde så vi drack inget. Det var riktigt roligt att träffa alla gamla vänner ifrån klassen. Jag saknar faktiskt skolan, tro det eller ej. Var en runda inne i stan men det var bara frimus öppet, och där välde det ut folk. Fick bli lite nattamat på Statoil E22 eftersom resten av kristianstad var nersläckt.

Kommentarer
Postat av: angelina

den låter faktiskt mysig och kan mycket väl passa dig men HEJ vad dyr den var :)och glad påsk i efterskott :)

2007-04-09 @ 23:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback