måndag

Oj, har inte hunnit skriva på hela helgen. varit uppbokad :P
I lördes kväll var jag ute, riktigt riktigt roligt. har verkligen saknat såna riktiga förfester..
Frida och Frida, vilka pärlor :)
Att vi fick se en bil i gungning pga ett par som gick lite för vilt till kommer förfölja mig resten av livet.. Det var något av det sjukaste jag någonsin sett. (och jag kan tillägga att titanic-regissören hade rätt, det blir sådär äckligt immigt på fönsterrutorna)

Igår åkte jag till Åhus.. Träffade Adam som var nere på besök med sin nya flickvän, det var trevligt..
Sen åkte jag hem till mamma och pappa och slappade..

Idag har vi varit uppe i varberg hos farmor.. Hon var HELT borta.. skitjobbigt. man kunde knappt prata med henne..
jag och mamma tog en sväng på stan.. Blev ett ceriserosa linne med en rosett på, och en vit t-shirt med puffärm och svarta prickar.. mkt söt.. Tänkte bli lite ladylike nu :)

Nej, usch. nu är jag trött och jag jobbar heldag imorgon.. så det är kanske bäst att gå och lägga sig nu.. Klockan är ju trots allt nio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback