Lördag

Lördag idag, har varit dålig på att skriva..
I torsdes var jag då hos Isabelle på födelsedagsfest.. Var hemma ifrån jobbet halv 9, kl 9 var jag hos Isabelle som bor i andra änden av stan.. Där emellan hade jag hunnit byta om, äta och sminka mig. Det var en jävla taxifärd vill jag lova :) Kvällen var mkt lyckad, dock bara jag, isabelle och frida som stack ner till villan. Men, vi var oslagbara vi tjejer :)

I går åkte jag och Elin till Helsingör, handlade lite inför ikväll. För ikväll blir det nämligen grillfest här hemma är det tänkt. Vädret är ju sådär.. I värsta fall får vi sitta inomhus och äta.. Finns det hjärterum finns det stjärterum :)

Igårkväll hade jag och Berra myskväll.. vi skulle laga mat tillsammans och sånt.. Men halvvägs insåg vi att vi inte hade några wokgrönsaker.. Efter att jag förlorade klunsen (som vanligt) fick jag springa ner till Ica.. Precis när jag kommer upp till lägenheten igen har berra kommit på att vi inte har någon kokosmjölk heller.. Så det fick bli en runda till. Tur att det inte är mer än 100 m..

Nej, nu måste jag plocka undan och hitta kläder. Kjellberg och Stiff kommer om en timme ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback