lördag

En riktigt mysig kväll igår.. Surpriseparty för Karin som varit iväg i 4 månader. Har gjort en gigantisk resa med sin syster till Thailand, Nya Zeeland och Australien. Riktigt avis..
Hon blev inledd på bowlingen med ögonbindel på. och när hon tog av den stod vi där uppradade.. Sammanlagt var vi 10 st.. Åt god buffé och sen bowlade vi.. fy satan vad bra jag var :D

Efteråt stack jag, carro och emelie in till stan.. Men deras gratisbiljetter till grand gällde inte längre så vi skulle gå och ta ut pengar.. Men varken mitt eller emelies kort fungerade i någon bankomat.. helskumt.. Så då åkte vi hem igen.. tur att jag körde.. hade varit drygt att vänta på bussar och mög.

Körde hem till min älskling istället, det var mys.. Även fast vi låg och trängdes i en 90 säng. Jag, Berra och deras hund+tratt.. (sån som man sätter på för att dom inte ska klia och bita på stygnen)

Idag har vi målat brädor till syrrans hus.. måla måla måla.. Jag var superhet i mitt blåställ.. olala ;)

Ska snart dit igen och grilla, härligt :)

Jag gillar denna påsken, det händer mkt roligt/mysigt och man får umgås med nära och kära.. det behöver man!
Och om 12 dagar bär det av till London.. Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback