torsdag

Jag kan nog vara världens klantigaste människa.. Igår hade jag världens olycksdag..

Det började med att jag inte kunde somna om efter berra hade gått upp, så jag gick gick upp klockan 8 på min lediga dag. det tog emot.

Sen upptäckte jag att jag hade betydligt mkt mindre pengar på kontot än vad jag trodde, det sög.

Sen körde jag och fixade en julklapp till pappa och köpte ett par skor, då blev jag på lite bättre humör, förutom att jag glömde min mobil hemma, och jag är i stort sätt handikappad utan den.

Sen blev det ikea, och det var myspys för det kändes juligt.. jag köpte en gardinstång, gardiner och ljuslycktor. Fick en snilleblixt att jag skulle fixa någon sorts upphängninganordning till spegeln, för den står fortfarande på golvet. Men det hade dom inga?!?! på IKEA!!

Sen åkte jag hem och skulle försöka sätta upp mina underbart snygga gardiner.. jag sätter upp hållaren på ena sidan och det gick hur bra som helst.. "Ha, precis som inte jag skulle vara händig" tänkte jag. Sen kom vi till andra sidan.. skruven snurrade och snurrade.. Det var tydligen tomrum bakom.. idiotiskt, så det blev ett hål där :S Elin fick komma och hjälpa mig när hon slutat.. men det får nog bli lite spackel där.

Som pricken över i hällde jag skållhett vatten på min hand när jag kokade te..

Vilken underbar dag!

Sen blev det iaf Helsingör med berra och en ifrån hans klass. det var iaf trevligt.. Laddade upp litegrann inför nyår som ska firas här i min lilla lägenhet, men.. finns det hjärterum så finns det stjärterum som man brukar säga.

Nu är det snart jobbdags..

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback