fredag morgon

Häromnatten vaknade jag med ett ryck av att det var någon som öpnade vårt brevinkast. Klockan var då kvart i 4.. Efter ett tag var jag så nyfiken att jag var tvungen att gå ut och titta, men såg ingenting.. Antagligen hade jag bara inbillat mig.. Men när berra gick upp på morgonen satt det en tidning fast i brevinkastet, "Folkets Hus 100 år-det ska vi fira".. Allvarligt, var det så viktigt att man delar ut det kl 4 på morgonen? Töntig som jag är trodde jag ju lätt att det var en bomb eller nått :P

Nu ska jag snart ner till tipsbutiken och hämta mina paket :) har varit fiffig och köpt en massa julklappar på nätet i år.. smidigt och bra.. Hittade två otroligt bra sidor!! Men dom flesta var till min syster, det är bara hon som har samma förmåga som mig att uppskatta "Fjoms" :)

Sen blir det lunch med Lina nere på Waynes... mys pys!


Kommentarer
Postat av: Marie

Milla din underbara sagolika lilla filur! Vad kul att du skaffat blogg :-) Yeah! Tycker också vi får komma till HBG snart och göra stan osäker! Hur läget? Trivs du? Hoppa det :-) Lunch på wayens låter underbat, jag älskar wayens! :-) Puss och kram!

2006-11-25 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback