onsdag

20 december idag.. 4 dagar kvar till julafton.. Har haft en jobbig dag idag.. åkte till varberg kl 10 imorse med pappa för att hälsa på farmor. Det var roligt att träffa henne, men just nu har hon inte koll på något, helt förvirrad och arg.. jättejobbigt..

Det blev ju inte bättre av att jag är sjukt bakfull idag.. Vi hade julfest med jobbet igår, det var skittrevligt.. underbara människor jag jobbar med, det kan jag säga..
Vi var hemma hos Kenneth (chefen) och käkade julbord och drack alldeles för många snapsar.
Sen gick jag, lina, annika, maria, henke och sandra ut.. mötte upp emma på utposten och stannade där tills dom stängde kl 1.. sen gick vi vidare. men då var det bara jag, lina och annika som fortfarande var på :) efter en stunds letande efter öppna ställen (utan resultat) och kissande i några buskar gick vi till sist hem till Lina och fortsatte dricka där.. Det var riktigt illa och vi var ruskigt alkoholpåverkade.. men kul var det :) Tog till sist en taxi hem, var helt säker på att jag var hemma vid halv 3.. men berra hävdade att kl var halv 4.. haha, illa illa.. får väl skylla mig själv att jag har betongkepsen på mig idag..

Nej, nu får det bli ännu ett avsnitt av OC, bara fjärde idag då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback