onsdag

onsdag eftermiddag, och jag har varit otroligt duktig idag.. tvättat 4 maskiner, som nu hänger på tork, städat lägenheten, skrubbat på alla fläckar.. julstädat helt enkelt :)

Inatt kom mamma och pappa hem, kul att prata med dom idag, det var över tre veckor sedan man hörde deras röster.. Och på lördag ska jag till åhus, så då får jag träffa dom också..

I måndes fick jag en ny mobil, jag, camilla mattsson har tecknat abbonemang :) det var kanske på tiden.. Är lite kluven, för jag gillar ju faktiskt min ferrarimobil.. men men, får väl växla lite..

tänkte lägga upp en bild, men det verkar inte funka.. aja, det kommer så småningom..

Puss och Hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: angelina

varför missar jag alltid när du är i åhus? :/ både dumt och tråkigt!

2006-12-17 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback