måndag

Juldagen idag.. blev en blixtvisit i Åhus under julen, lite tråkigt men så är det när man jobbar.. Tillbaka till vardagen imorgon. Men det tål att tilläggas att det är en vardag med 100 % ob så det kommer klirra gött :D
Alla andra är ute och festar idag. Jag har suttit och frusit på ett tåg i 1 ½ timme.. och släpat med mig typ den tungaste av alla kassar i världen.. men nu är jag iaf hemma och ska börja packa upp mina fina julklappar :) Orkar inte skriva vad jag fått.. det får bli ett projekt för morgondagen!!
Tog en sväng ner och bokade tvättid i tights och linne innan, tur att ingen såg mig.. Tror dock att reine på våning ett hann skymta mig när jag skyndade in genom dörren.. haha.

GOD JUL PÅ ER ALLA!!!

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback