tisdag

Här har det ekat med uppdatering! Har verkligen haft fullt upp.

Lördag: Efter ett par timmar på jobbet (Sabrina var snäll och avlastade mig en timme med) mötte jag upp Malin på stan där vi tog en lunch och sen var det dansuppvisning på Sundspärlan som gällde!
Efter uppvisningen mötte vi upp Frida hemma hos oss och lagade mat. Kvällen blev väldigt spontan, vi följde Malin till tåget, tog med en flaska vin och satte oss på Gröningen. Där satt vi resten av kvällen och sjöng, spelade gitarr och munspel tillsammans med några Stockholmare som hängde där.

Söndag: Spontanutflykt till Åhus för att fira morsdag. Hämtade upp Berra, Kjelle och Sandra i Hässleholm där de varit sen i torsdags. Käkade middag hemma med familjen och sen körde vi hemåt igen :) Mysig dag!

Måndag: Massage uppe på kontoret, skööönt :) Sen blev det jobb på Esprit fram tills 19, Rosé med Elin och Louise på Harrys innan vi satte oss på bion och kollade på Sex & the City 2. Mycket bra film :)

På tok för få timmars sömn inatt så jag är inte jättepigg! Berra hämtar mig om en stund, då ska vi köra ut till Höganäs för att köpa tallrikar till mammsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback