måndag

Här har det inte funnits tid till uppdatering inte.

Jag tog examen i fredags. Känns rätt så sjukt! Vi hade en helt underbar kväll!! Berättar mer när jag fått tag på min kamerasladd. Roligare med bilder till :)

Sov hemma hos A-K och Johnny. På lördagen gick vi upp på stan och åt brunch och mös runder innan jag och Honey tog bilen till Åhus.

I lördagskväll var vi ute och åt på Handelsbaren med Mamma och Pappa och Berras föräldrar. Mycket gott och trevligt sällskap :) Och TACK för den fina presenten. (ska visa när jag fått tag på sladden som sagt) :)

Blev lite god efterrätt och bluff hemma hos Sandra och Kjelle senare på kvällen.

Igår slappade vi mest, var nere på byn och åt glass och kollade på Nationaldagsfirandet och grillade här hemma med syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback